اتوی هوشمند مانع از سوختن لباس می شود

rolypoly_iron_II.jpg

یکی از شایع ترین اتفاقاتی که در زمان اتو کشی برای لباس ها می افتد، سوختن آنها است. کافی است فردی که در حال اتو کردن لباس است، چند لحظه ای از اتو و لباس بخت برگشته غافل شود؛ در این صورت لباس بی گناه قربانی اتوی قاتل می شود.

 

اما تا به حال تدابیری برای این مشکل اندیشیده شده که یکی از آنها اتوی آسانسوری بوده. اتویی که در صورت افزایش دما با جک، سطح داغش را از لباس دور نگه می داشت تا آسیبی به لباس نرساند.

 

اما چند طراح خوش ذوق در طراحی این نمونه مفهومی اتو با نام Roly Poly II، سعی کرده اند با روشی جدید این مشکل را حل کنند. اتوهای طراحی شده توسط آنها با سیستم خاص و هوشمندانه ای سطح اتو را از پارچه دور می کنند. به طوری که هنگام داغ شدن اتو و ثابت ماندن آن برای مدتی کوتاه، اتو به صورت خودکار به حالت ایستاده در می آید.

 

همچنین اگر دقت و یا تجربه کرده باشید، هنگام ایستاندن اتو فشاری ناخوشایند به مچ دست وارد می آید، که این طرح جدید به خوبی از این فشار کاسته است.

 

قبل از این نیز یک طراح خوش ذوق دیگر Roly Poly ‪I‬ را با ساختاری مشابه و اندکی تفاوت در طراحی، پیشنهاد کرده بود. که نمونه پیشنهادی وی در تصویر زیر مشخص است.

rolypoly_iron_I_05.jpg 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد