گوگل صاحب Slide می شود

 

 

 

 

گوگل جمعه گذشته دستیابی به Slide که یک شرکت تفزیحی آنلاین می باشد و عمده فعالیت آن پیرامون جوامع مجازی است، را تایید نمود. دستیابی به این شرکت گوگل را در امر تقویت ایده های شبکه اجتماعی اش و پیشبرد برنامه هایش در امر توسعه یک پلتفرم شبکه اجتماعی حول محور گیم یاری می رساند.

گوگل در قالب پستی در بلاگش اظهار داشته است که با دستیابی به Slide، آن راههای سرمایه گذاری بیشتری را پیرامون افزودن ویژگی های شبکه اجتماعی برای سرویس های گوگل مانند Gmail, Docs, Blogger, Picasa و YouTube در اختیار دارد.

گوگل به دنبال راههایی برای رقابت با شبکه های اجتماعی محبوبی مانند فیس بوک می باشد، اورکات که شبکه اجتماعی گوگل است نتوانسته است آنچنان که باید انتظارات گوگل را در صحنه این رقابت برآورده سازد.  

نظرات 2 + ارسال نظر
رپرهای0098 چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.raper-box.mihanblog.com

سلام دوستم خوبی چرا بعضی ها از رپر های 0098 خوششون نمیاد به من بگو حواهش میکنم چون ما قدرتمونشون ندادیم من یه لینک باکس درست کردم که قدرتمون را نشون بدیم تا هم امار وبلاگت بترکه هم قدرت رپ الان ماه رمضان نزدیکه یعنی فردا اگر دست در دست هم دهیم رپ را بالا میبریم
اگر موافقی اول در قسمت پایین وبلاگ کد لینک باکس ما را در یرایش قاب خودت بزار و بعد ارسال لینک کن
ممنون میشم[چشمک][بغل][ماچ][گل]

احسان چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.download99.blogsky.com

با عرض سلام خدمت شما دوستان.من وبلاگ شما را دیدم .وبلاگ جالبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک و افزایش بازدید هستید وبلاگ مرا با آدرس www.download99.blogsky.com در وبلاگ خود به نام download99 لینک کنید و آدرس و نام وبلاگ خود را برای من بفرستید تامن هم آن را در وبلاگ خود لینک کنم .
باتشکر احسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد