با یک اکانت وارد سایت های مختلف شوید!!!!

زندگی این روزهای ما در دو کلمه خلاصه شده است: یوزر نیم و پسوورد. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که تعداد اکانتهای مختلفش محدود و انگشت‌شمار باشد. اکثر افراد در حال حاضر دارای ایمیل یاهو، جیمیل، ایمیل سازمانی، توییتر، فیسبوک، مای اسپیس، دلیشس، دیگ و اکانتهای مختلف و فراوان دیگری هستند. یک مشکل عمده در این موارد حفظ کردن اکانتها و پسووردهای سایتهای مختلف است. قبلاً در مورد این صحبت کرده بودم که بهتر است اکانتهای مختلف و پسووردهایمان یکسان نباشند تا بتوانیم سطح بالاتری از امنیت را تجربه کنیم. ولی مطلب امروز به نوعی مشکل همه را می‌تواند حل کند: logaway.

  

ادامه مطلب...

logaway سرویسی است که این مشکل را حل کرده است. کافیست در این سایت یک اکانت رایگان را در کمتر از یک دقیقه ایجاد کنید. بعد از مشخص کردن نام و ایمیل خود پسوورد مورد نظرتان را وارد می‌کنید. اما کار به همینجا ختم نمی‌شود. باید یک پسوورد دیگر هم تعیین کنید که به آن logaway key می‌گوییم. یعنی شما برای ورود باید دو بار و دو پسوورد مختلف را وارد کنید.

بعد از این مرحله ایمیلی برای شما می‌آید که حاوی لینک فعالسازی است. بعد از کلیک روی لینک مذکور ثبت نام شما تایید و از شما درخواست می‌شود که وارد شوید.

برای استفاده از این سرویس سه مرحله وجود دارد. اول دکمه Bookmark Login را با موس گرفته و روی تولبار مرورگر خود بیاندازید.

سپس روی Take Me to Step 2 کلیک کنید.در مرحله دوم اطلاعات ورود سایتهای مختلف را با کلیک روی آیکون سایتها وارد کنید. تعداد سایتهای وارد شده در این پایگاه اطلاعاتی مسلماً پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

در مرحله سوم توضیح داده می‌شود که در سایتهایی با نوار سبز به صورت اتوماتیک لاگین خواهید شد ولی اگر سایتی نوار قرمز رنگ داشت، به یک مرحله اضافی نیاز دارید. این مرحله اضافی شامل کلیک روی ابزار bookmark login است که در مرحله اول به مرورگر اضافه کرده بودیم. از اینجا به بعد به تنها چیزی که نیاز داریم، اضافه کردن سایتهای جدید در قسمت My Websites است.

نظرات 1 + ارسال نظر
معراج چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://rapcode.blogfa.com/

سلام دوست گلم من مدیر وبلاگ رپ کد هستم واقعا وبلاگ شما عالی هستش حال کردم اگر میشه به من هم سر بزن نامرد نباش دوستم ازت خواهش میکنم از کد اهنگ های وبلاگ ما استفاده کن[نیشخند][چشمک]
چاکرتم از کد اهنگ استفاده کن به وبت میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد